Vejen fra forretningsudvikling til marketing og salg

Hvis du er forretningsudvikler, har du ikke et salgsmål, for din opgave er ikke at [...]

Vejen til læserne i det 21. århundrede asfalteres mens vi kører

Forlagsbranchens de facto monopol er definitivt brudt og mulighederne for at udgive bøger direkte til [...]

Principper for markedssegmentering i softwareindustrien – anden del

Det gik dog hurtigt op for mig at nogle beslutningstagere blandt de potentielle kunder var [...]

Principper for markedssegmentering i softwareindustrien

Når du endnu ikke er et velkendt brand på markedet, kræver tilrettelæggelsen af en forudsigelig [...]

1 kommentar

NewPub slår igen alle rekorder

Når Bogforum 2021 i dagene 5. til 7. november slår dørene op for de oplevelses- [...]

1 kommentar

Blood and Oil: Mohammed bin Salman’s Quest for Global Power

Mohammed Bin Salman bekæmper muligvis korruption, men nepotisme er fortsat Saudi-Arabiens politiske systems DNA.

Internationale bestsellere – bogens økonomi

I princippet kan du selv vælge, hvor meget det må koste at udgive dine bøger. [...]

Internationale bestsellere – markedsføring 3

Hermed den ottende artikel i serien om, hvordan jeg laver internationale bestsellere. Denne gang handler [...]

Internationale bestsellere – markedsføring 2

Dette er den syvende artikel i serien om, hvordan jeg laver internationale bestsellere. Her fortsætter [...]

1 kommentar

Webinar: Kom hurtigere ud på de internationale markeder

Har du ambitioner om at komme ud på de internationale markeder, så er de 1,5 [...]