Databasen (DDM)

Hvis du benytter Digital Direct Marketing har du en permission database, indeholdende oplysninger på de personer, der har givet tilladelse til modtage e-mail fra dig.  Hvad bruger du din database til?

De fleste bruger den ikke til andet end som udsendelsesliste med mulighed for indfletning af et “Kære Poul Erik” som åbningshilsen i mail’en.  Det er en skam, ja måske endda en synd, for det er her en stor del af succesmulighederne ligger.

Flodbølgen af nyhedsbreve er kolossal.  Hvad skal få dine læsere til at forblive abonnenter, til at åbne dine udsendelser og respondere på dine “call to actions”?

RELEVANS!

Hvordan kan du forblive relevant, hvis du ikke differentiere indholdet mod den enkelte abonnent? Det kan du i sagens natur heller ikke, og langt de fleste, der ikke segmenterer og målretter baseret på en løbende dialog med abonnenterne, vil stille og roligt tabe abonnenter.

Benyt enhver lejlighed til at opsamle attributter på dine abonneneter og brug denne viden til segmentering og målretning af specifikt indhold, som passer til abonnenternes interesse lige nu.